تصویر جلوه شناور تصویر

ثبت نام دوره

دوره آموزشی حسابداری

حسابداری به چه معناست؟

آشنا شدن با مفهوم حسابداری و معنای آن برای کسانی‌که قصد شرکت در دوره آموزشی حسابداری را دارند، مهم است. در حقیقت آن‌ها باید بدانند که در حرفه حسابداری به دنبال چه چیزی هستند و تعریفی از این شغل برای خود داشته باشند. به‌طور کلی می‌توان گفت که تعریف‌های مختلفی برای شغل حسابداری در منابع گوناگون ذکر شده است.

حسابداری را می‌توان مجموعه‌ای از عملیات مختلف مانند فراهم کردن اطلاعات و ساماندهی آن‌ها دانست که با کمک داده‌های جمع‌آوری شده می‌توان گزارشات مختلف کاری را تهیه و ارائه کرد. بد نیست بدانید که دو نوع حسابداری در دنیای کاری وجود دارد که عبارتند از حسابداری داخلی و حسابداری مستقل. این دو با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند؛ مثلا در حسابداری داخلی، شخص حسابدار به جمع‌آوری داده‌ها و تحلیل آن‌ها پرداخته و به‌طور ماهیانه یا سالیانه به ارائه گزارشات لازم می‌پردازد. اما در حسابداری مستقل، کل کار به مجموعه‌های حسابداری فعال در بیرون واگذار می‌شود.

شرکت در دوره آموزشی حسابداری

همان‌طور که می‌دانید یکی از رشته‌های دانشگاهی پرطرفدار در ایران، رشته حسابداری است. بسیاری از مطالب در دانشگاه به افراد آموزش داده می‌شوند و بسیاری از نکات کاربردی هم مورد آموزش قرار نمی‌گیرند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنکه بتوان تمامی نکات و موارد مهم در حسابداری را آموزش دید، شرکت در دوره آموزشی حسابداری در مجتمع فنی مهرابتکار است.

چنانچه فکر می‌کنید دارای تمرکز بالایی هستید و علاقه زیادی به حرفه حسابداری و خدمات مالیاتی دارید، توصیه می‌کنیم در دوره آموزشی حسابداری شرکت نمایید. باید به این مساله توجه داشته باشید که در این حرفه جای هیچ اشتباهی وجود ندارد و لازم است تمامی کارها بی عیب و نقص انجام شود. شما با شرکت در دوره‌های آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توان از بروز اشتباهات جلوگیری کرده و لازم است به چه نکات و مواردی در کار خود توجه داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که حسابداران لازم است به آن مسلط باشند، نرم‌افزارهای مخصوص حسابداری است. به دلیل آنکه در دانشگاه‌ها به آموزش این نرم‌افزارها توجه زیادی نمی‌شود لذا با شرکت در این دوره‌ها می‌توان به نرم‌افزارهای مخصوص این حرفه مسلط شد.

 

نام دوره
روزهای کلاس
نام استاد
مدت دوره
دوره آموزشی حسابداری
روزهای فرد
اساتید منتخب
32 جلسه

دوره آموزشی حسابداری

بازار كار حسابداري

یکی از سوالات مهمی که ممکن است برای علاقه‌مندان به شرکت در دوره آموزشی حسابداری پیش آید این است که آیا پس از اتمام دوره با یک بازار کار مطلوب مواجه خواهند شد؟ همان‌طور که می‌دانید، امروزه بسیاری از افراد در حال گسترش کسب و کارشان هستند و همانگونه که کسب و کار خود را گسترش می‌دهند، نیازشان به داشتن یک حسابدار حرفه‌ای هم افزایش می‌یابد.

بنابراین می‌توان مدعی شد که بازار کار برای افراد شرکت‌کننده در دوره‌های حسابداری مساعد بوده و چنانچه آن‌ها بتوانند مطالب را به خوبی یاد گرفته و به آن‌ها مسلط بشوند آنگاه قادر خواهند بود با سرعت به بازار کار جذب بشوند.

جهت پشتیبانی امور کلاسی و آموزشی خود می توانید

1. به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کرده و یا تماس تلفنی بگیرید.

2. جهت پشتیبانی کلاس های آنلاین و ارسال لینک در تلگرام به شماره 09353555272 پیام دهید.

ساعات پشتیبانی :

در جهت ارائه خدمات بهتر خواهشمندیم امور خود را در ساعات کاری مشخص شده از مسئول مربوطه پیگیری نمایید تا خدمات شایان تری دریافت نمایید .

* مدیریت مجموعه فقط به ایمیلهایی پاسخ خواهند داد که در حوزه مسئولیت کارشناسان نباشند.

* پنجشنبه ها حتما تماس بگیرید تا مسئول مربوطه در آموزشگاه حضور داشته باشند.

* قبل از مراجعه حضوری حتماً با آموزشگاه هماهنگ نمایید.

* جمعه ها آموزشگاه تعطیل است.

چرا دوره‌های مهرابتکار

0

تعرفه مناسب

0

پرداخت اقساط

0

معرفی به بازار کار

0

اساتید مجرب

اول مشاوره، بعد ثبت نام

شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان ما با خیالی آسوده ثبت نام کنید.