تصویر جلوه شناور تصویر

ثبت نام دوره

دوره کارآفرینی

کارآفرینی به معنای تاسیس یک کسب و کار جدید یا ایجاد فرصت های شغلی تازه در بازار کار برای خود و دیگران است. مفهوم کارآفرینی ارتباط تنگاتنگی با کسب و کار دارد؛ زیرا ظهور یک کسب و کار جدید می تواند فرصت های شغلی خوبی برای افراد ایجاد کند. کارآفرینی همواره یک راه روشن و جذاب برای بسیاری از افراد بوده است؛ اما تعداد کمی از کسانی که قدم در این مسیر می گذارند، می توانند به موفقیت و خواست نهایی خودشان برسند. علت این امر، در آشنایی با مفاهیم کلیدی و رازهای موفقیت در تاسیس کسب و کار جدید است، زیرا بسیاری از این افراد نمی دانند که روش درست کارآفرینی چیست. آموزش، پشتکار فراوان، خلاقیت و تجربه در این میان حرف اول را می زنند. به همین جهت است که آموزشگاه مهرابتکار اقدام به برگزاری دوره آموزشی با موضوع کارآفرینی نموده است.

دوره کارآفرینی مهرابتکار بینش کلی جامعی از هر آنچه برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد. از مواردی که باید در انتخاب نام کسب و کار جدید در نظر بگیرید، تا چالش ها و مقررات حقوقی که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید. حرکت در مسیر کارآفرینی نیاز به آموزش مهارت هایی در سطوح و زمینه های گوناگون دارد. بنابراین لازم است تا با دیدگاهی یکپارچه به این فرآیند توجه کرد و در تمام زمینه های مالی، رهبری، ایده، بازاریابی و فروش، برندسازی و حقوقی کسب و کار با دقت نظر و آینده نگری عمل نمود.

بازاریابی

به عنوان یک بازاریاب و مسئول فروش چقدر با تکنیک‌ها و مهارت‌های فروشندگی آشنایی دارید؟ آیا مهارت‌هایی که به عنوان یک فروشنده دارید کافی است؟ چگونه باید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و تعامل موثری با آن‌ها داشته باشید؟ امروزه تیم فروش نقش کلیدی را در ارتباط با مشتریان ایفا می‌کند. با فرض این‌که محصولات و یا خدمات شما بهترین کیفیت را داشته باشد، اگر نتوانید به شکل صحیح آن را به بازار عرضه کنید، از دست دادن مشتریان شما حتمی است و کسب‌و‌کار شما با شکست همراه است. از اینرو ما در مهرابتکار با طراحی و اجرا دوره تکنیک‌های فروش حرفه‌ای تلاش داریم تا دانش‌پذیران مهارت‌ها و تکنیک‌های فروش حرفه‌ای را فراگیرند تا در جهت پیشرفت و موفقیت کسب‌و‌کار خود گام بردارند.

فروش

مدیران حرفه‌ای بازاریابی احتمال موفقیت بازاریابی یک محصول یا خدمت جدید را مشخص می‌کنند. آن‌ها سطح نیاز و علاقه عمومی را به یک محصول یا خدمت جدید می‌سنجند و سعی می‌کنند متناسب با نیاز بازار رفتار کنند. در همین راستا استراتژی‌های قیمت‌گذاری را هم بر عهده دارند. آن‌ها به دنبال بازارهای جدیدی هستند که ممکن است محصول یا خدمتشان در آن‌جا خوب عمل کند. مدیران بازاریابی تحقیقات پیچیده محصول ، از جمله آگاهی کامل از نقاط قوت و ضعف محصول را قبل از معرفی آن به بازار بر عهده دارند. از آن‌جایی که بازاریابی یکی از مهم‌ترین ارکان هر کسب‌و‌کار محسوب می‌شود. مهرابتکار دوره مدیر بازاریابی حرفه‌ای را طراحی و اجرا کرده تا دانش‌پذیران دوره به دانش و مهارت‌های لازم بازاریابی دست پیدا کنند و در پایان دوره بتوانند دانش خود را جهت پیشرفت کسب‌و‌کار خود به کار بگیرند.

نام دوره
روزهای کلاس
نام استاد
مدت دوره
کارگاه کارآفرینی
پنج شنبه و جمعه
آقای واعظ نیا
کارگاه 2 روزه
فروش و بازاریابی
پنج شنبه و جمعه
آقای واعظ نیا
6 جلسه

جهت پشتیبانی امور کلاسی و آموزشی خود می توانید

1. به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کرده و یا تماس تلفنی بگیرید.

2. جهت پشتیبانی کلاس های آنلاین و ارسال لینک در تلگرام به شماره 09353555272 پیام دهید.

ساعات پشتیبانی :

در جهت ارائه خدمات بهتر خواهشمندیم امور خود را در ساعات کاری مشخص شده از مسئول مربوطه پیگیری نمایید تا خدمات شایان تری دریافت نمایید .

* مدیریت مجموعه فقط به ایمیلهایی پاسخ خواهند داد که در حوزه مسئولیت کارشناسان نباشند.

* پنجشنبه ها حتما تماس بگیرید تا مسئول مربوطه در آموزشگاه حضور داشته باشند.

* قبل از مراجعه حضوری حتماً با آموزشگاه هماهنگ نمایید.

* جمعه ها آموزشگاه تعطیل است.

چرا دوره‌های مهرابتکار

0

تعرفه مناسب

0

پرداخت اقساط

0

معرفی به بازار کار

0

اساتید مجرب

اول مشاوره، بعد ثبت نام

شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان ما با خیالی آسوده ثبت نام کنید.