تصویر جلوه شناور تصویر

ثبت نام دوره

دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس

دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس

دوره های آموزش طراحی سایت، مسیری ایده‌آل برای یادگیری مهارت‌های طراحی وب و ساخت وبسایت‌های شگفت‌انگیز است. دوره‌های آموزش طراحی وب شما را با زبان‌های HTML، زبان CSS و JavaScript آشنا می‌کند و قدرتمندترین ابزارها و تکنیک‌ها را در اختیارتان می‌گذارد. دوره طراحی سایت با بهره‌گیری از اساتید مجرب و منابع آموزشی کامل، از مبتدی تا پیشرفته، مراحل یادگیری را در کلاس طراحی سایت پوشش می‌دهد.

هر دوره آموزشی طراحی سایت شامل تمرینات و پروژه‌های عملی است که به شما اجازه می‌دهد مهارت‌های خود را در عمل به کار ببندید. همچنین، در این دوره‌ها با برترین ابزارها و فناوری‌های روز دنیا آشنا می‌شوید و با تکنیک‌های به‌روز طراحی وب دیزاین آشنا می‌شوید.

شما می‌توانید در مجتمع فنی مهرابتکار ، تمامی مباحث مقدماتی تا پیشرفته طراحی سایت در انواع مختلف را یاد بگیرید. همچنین با شرکت در دوره آموزشی طراحی سایت ، فرصت یادگیری زیر نظر بهترین اساتید را دارید و می‌توانید اولین پروژه‌های عملی خود را در طی این دوره آموزش طراحی سایت انجام دهید.

آموزش حرفه ای طراحی سایت

دوره طراحی سایت، یک کار کاملا حرفه‌ای و تخصصی است. برای یادگیری آن شما باید درست بیاموزید. در غیر این صورت در نهایت کار تولید‌ی شما مورد قبول نخواهد بود. همان‌طور که قبلا هم گفته شد، سایت‌ها بسیار شناخته‌شده و پر‌کاربرد هستند. به دلیل تمرکز زیاد بر سایت‌ها و به‌کارگیری روزمره آن‌ها، کاربران به شناخت و هوشیاری بیش‌تر‌ی می‌رسند.

در نتیجه کاربران هوشیار و فعال، وب‌سایت‌ها‌ی ناقص یا بی‌کیفیت را به‌سرعت تشخیص می‌دهند. نقص و ایراد تا میزانی قابل‌تحمل است؛ اما اگر موجب آزار کاربر شود، او وب‌سایت شما را ترک می‌کند. نتیجه‌ی این اتفاق، کاهش مخاطب و افتادن در ته جدول امتیاز‌بندی موتور‌ها‌ی جستجو‌یی مثل گوگل است. در این حالت کسب‌و‌کار شما نیز دیده نمی‌شود و عملا ضرر می‌کنید. اگر هم که یک طراح سایت باشید، مشتریان خود را با کار‌ها‌ی ضعیف از دست خواهید داد.

پس اگر دوست دارید که طی یک دوره آموزش طراحی سایت در تهران چه به‌صورت حضوری و چه آنلاین، به یک طراح کاملا حرفه‌ای تبدیل شوید، بهتر است بدانید که مجتمع فنی مهرابتکار آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. این آموزشگاه همراه با مجرب‌ترین اساتید، دانش و مهارت‌‌ها‌ی لازم را به‌صورت کاربرد‌ی به شما می‌آموزد.

مطمئنا کلاس طراحی سایت بر مهارت‌ها، درآمد‌زایی و کار شما تاثیر خواهد گذاشت، کافی است قدم به قدم با دوره های طراحی سایت همراه شوید تا بتوانید فروشگاه آنلاین خود را مجهز کنید.

نام دوره
روزهای کلاس
نام استاد
مدت دوره
دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس
روزهای فرد
جناب آقای مهندس عبیری
12 جلسه

طراحی سایت فروشگاهی پیشرفته برای چه کسانی مفید است :

1- افرادی که کسب و کار آنلاین دارند و میخواهند برای فروش بیشتر اقدام کنند.

2- افرادی که برای شرکت یا بیزینش های آنلاین کار میکنند و به دوره ی آپدیت نیاز دارند

3-سازمان ها و ارگان ها

4-مراکز آموزشی و دانشگاه ها

5-افرادی که از طریق طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارها به کسب درآمد میپردازند

جهت پشتیبانی امور کلاسی و آموزشی خود می توانید

1. به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کرده و یا تماس تلفنی بگیرید.

2. جهت پشتیبانی کلاس های آنلاین و ارسال لینک در تلگرام به شماره 09353555272 پیام دهید.

ساعات پشتیبانی :

در جهت ارائه خدمات بهتر خواهشمندیم امور خود را در ساعات کاری مشخص شده از مسئول مربوطه پیگیری نمایید تا خدمات شایان تری دریافت نمایید .

* مدیریت مجموعه فقط به ایمیلهایی پاسخ خواهند داد که در حوزه مسئولیت کارشناسان نباشند.

* پنجشنبه ها حتما تماس بگیرید تا مسئول مربوطه در آموزشگاه حضور داشته باشند.

* قبل از مراجعه حضوری حتماً با آموزشگاه هماهنگ نمایید.

* جمعه ها آموزشگاه تعطیل است.

چرا دوره‌های مهرابتکار

0

تعرفه مناسب

0

پرداخت اقساط

0

معرفی به بازار کار

0

اساتید مجرب

اول مشاوره، بعد ثبت نام

شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان ما با خیالی آسوده ثبت نام کنید.