تصویر جلوه شناور تصویر

ثبت نام دوره

جهت پشتیبانی امور کلاسی و آموزشی خود می توانید

1. به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کرده و یا تماس تلفنی بگیرید.

2. جهت پشتیبانی کلاس های آنلاین و ارسال لینک در تلگرام به شماره 09353555272 پیام دهید.

ساعات پشتیبانی :

در جهت ارائه خدمات بهتر خواهشمندیم امور خود را در ساعات کاری مشخص شده از مسئول مربوطه پیگیری نمایید تا خدمات شایان تری دریافت نمایید .

* مدیریت مجموعه فقط به ایمیلهایی پاسخ خواهند داد که در حوزه مسئولیت کارشناسان نباشند.

* پنجشنبه ها حتما تماس بگیرید تا مسئول مربوطه در آموزشگاه حضور داشته باشند.

* قبل از مراجعه حضوری حتماً با آموزشگاه هماهنگ نمایید.

* جمعه ها آموزشگاه تعطیل است.

استراتژی خلاقیت جامع

اگر صاحب کسب و کاری هستید اما تا باحال اقدام به راه اندازی یک کمپین خلاق در راستای فروش نکردید ، با جلسات اتاق فکر و تکنیک های ایده پردازی آشنا نیستید و حداقل افراد در حوزه فعالیت تون شمارو نمی‌شناسند پیشنهاد میکنم این کارگاه خلاقیت رو از دست ندید. 

حتما میدونید که افزایش فروش اتفاقی نیست
بازاریابی حرفه ای و برندسازی محصول جز همراه شدن مسیر استراتژی با خلاقیت میسر نخواهد بود.

در این کارگاه به خلاقیت نگاهی نو خواهیم داشت و از منظر خلاقیت به مارکتینگ خواهیم پرداخت ، چرا که خلاقیت در کسب و کار علاوه بر افزایش فروش موجب حل مسئله در شرایط مختلف شده و تداوم بیزینس شمارا به همراه خواهد داشت.

تبلیغات شما با خلاقیت دیده شده و محصولات تون با یک عملکرد خلاقانه فروش چند برابری خواهند داشت.

اگر هم طراح گرافیک هستید و یا در حوزه های مختلف تبلیغات فعالیت میکنید در این کارگاه هم میتونید خلاقیت رو یاد بگیرید و هم ذهنیت بازاریابی کسب کنید.

نام دوره
روزهای کلاس
نام استاد
مدت دوره
استراتژی خلاقیت جامع
پنج شنبه و جمعه
خانم آشوری
4 جلسه

استراتژی خلاقیت جامع

اگر شما یک گرافیست هستید و یا در زمینه های مختلف تبلیغات در حال فعالیت هستید حتما به خلاقیت در طراحی خود اهمیت می دهید. دیدن نمونه هایی از خلاقانه ترین تبلیغات دنیا و بررسی آنها می تواند تاثیر خلاقیت در تبلیغات را برای شما بسیار آشکار کند. ایجاد خلاقیت در تبلیغات نیازمند تهیه دیزاین بریف (Design Brief) مناسب برای پروژه تبلیغاتی مورد نظر و همچنین پیدا کردن بهترین استراتژی خلاقیت در تبلیغات است. اگر شما روش های ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات را بدانید می توانید بطور صحیح و در جای درست بهترین بهره را از آن ببرید.

ترکیب و انطباق

یکی از روش های ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات ترکیب و انطباق است. بیننده با دیدن این نوع از تبلیغات معمولا در ابتدا با علامت سوال بزرگی در ذهن خود مواجه می شود. دلیل این تعجب هم ترکیب یا منطبق کردن دو چیز کاملا بی ربط به یکدیگر است. استفاده از دو عنصر تصویری بی ارتباط و ایجاد شک بصری باید در راستای هدف مشخص و از پیش تعیین شده در دیزاین بریف (Design Brief) باشد. با توجه به رشد تکنولوژی های اینترنتی و گسترش تبلیغات آنلاین، این شیوه و داشتن خلاقیت در تبلیغات می تواند در گسترش برند بسیار تاثیرگذار باشد. زیرا مخاطب ها در فضای اینترنت و مجازی بدنبال آثار خلاق و انتشار آنها برای دوستان خود هستند. استفاده از شیوه ترکیب و انطباق در طراحی تبلیغات می تواند با هزینه اندک، بازخورد بسیار بالایی داشته باشد. 

اول مشاوره، بعد ثبت نام

شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان ما با خیالی آسوده ثبت نام کنید.